Sista för i år.

- One day I'll fly away, leave all this to yesterday...


Avslutar året med en underbar låt av The Boss himself!




What went wrong?

Det var allt för detta året!

CIAO!





 


Gott nytt Helvete!

- Det var droppen!

Japp, bägarn har till slut runnit över...
Jag är så ledsen och arg nu så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv?!!
Hur kan man bara göra så? 
Jag som verkligen hoppades på de bästa...
Jag tror alltid och hoppas alltid på fel. De stjärnor jag önskar på är visst någons annan hela tiden.
Aldrig kan de gå min väg!


Så är det nyårsafton imon, verkligen ingen speciell dag för mig.
Har aldrig brytt mig om det nåt, vad är de som e värt att fira, när ingenting blir bättre ändå?
Urk..

Ja ni kanske tycker jag låter hemsk, men så är det. Som jag skrivit i tidigare inlägg,
 December är verkligen inte min månad! HATA

Gott nytt.................

Förresten fanns det iaf en sak som hann ordna upp detta året iaf =)

image42

Önskar jag hade en sådan tavla hemma ^

Goodbye for now!


Harry Potter

- The Greatest Thing You'll Ever Learn, Is Just To Love And Be Loved In Return!

Så var mellandagarna här, och detta året så är man ledig också under dagarna, inget jobb!

Julafton var bra, fick allt jag ville ha faktiskt, några saker jag fick var;

3 böcker
Pläd
Tofflor
Mössa
Läppglans
Top
Salt&Pepparkar med utseende av två kära grisar :)
Pengar m.m.

Igår satt jag och läste i 11 timmar!! Jag vet jag är inte normal, men vem har bestämt vad normal är? :P
Läste Harry Potter och Dödsrelikerna, fick den i julklapp och var tvungen och läsa ut hela.
Tråkigt bara att det är den sista boken av Harry Potter, men allt måste ju ha ett slut, eller hur?

image40


Idag sker inget speciellt, har hittills bara tittat på tv, tänkte börja läsa en till bok av de jag fick i julklapp.
En bok av Joyce Carol Oates som heter "Våld - En historia om kärlek" en kortare roman.
Hon är en av mina absoluta favoritförfattare!
Nej nu ska jag fixa något att äta.

CIAO!


Tankar om de ensamma.

- Charmig till tusen!

Nu är det bara morgondagen kvar, sen är man LEDIG!!!
Elva dagars ledighet, ska bli så skönt.
Jobbade länge idag, men har fått undskuffat det mesta på jobbet nu
så man inte behöver anstränga sig allt för mycket imon.
Man känner att man fysiskt och psykiskt börja varva ner inombords nu
inför vila.

Imon måste jag ut och handla julklapp, har alla fixade utom en.
Kan nog räkna med fullt överallt imon med tanke på att det är löning också.
Men har andra planer för helgen och då har jag inte tid för julklappsshopping.
Hoppas verkligen de andra planerna går i stöp.

Tänker lite på de som är ensamma kring jul, undrar hur dom har det?
Saknar dom gemenskapen och värmen som många har tillsammans när det firar jul?
Eller bryr dom sig inte? Alla hemlösa ute på gatorna, vad gör dom på julafton?
Kan ju tänka mig att stadsmissionen har öppet för dom.
Vinterhalvåret måste vara den värsta tiden på året för en hemlös, just för att de är så kallt.
Jag tänker på alla gamla, som sitter hemma, där ingen kommer och hälsar på.
Alla ensamstående mammor/pappor som lever på existensminimum och som inte har
råd att handla julklappar åt barnen. Visst det är tanken som räknas, klart man inte behöver fylla
ett helt hus med paket, men man vill ju ändå sina barn ska få en jul som alla andra barn.
Länder runtom i världen med alla gatubarn som inte får uppleva något utav julens
fin tid, som istället kämpar för sina liv i en källare, eller gatuhörn m.m.

Julen är ingen glad tid egentligen inte för min del, jag blir bara ledsen.
Jag vill att alla ska vara tillsammans vid jul och att alla ska kunna dela kärlek och värme med varandra!
Men så kommer det ALDRIG bli, eftersom världen är orättvis!
Jag är glad att jag har min mamma och mina syskon. Utan dom vet jag inte vad jag hade gjort?!

"Att må bra i dagens samhälle, är som att hoppa från en
skyskrapa och vara lycklig hela vägen ner!"



image34

CIAO!

BRUCE SPRINGSTEEN!!

- It seem's like I never get a chance to really talk with you...

Så vem satt imorse med två telefonerl en i vardera öra och ringde från nån min innan kl 9.00
på biljetterna till Bruce Springsteens konsert i sommar här i Göteborg?!
Satt och ringde upp om och om igen innan knappt upptagen tonen hann komma, till slut
kom man fram, 09.40, då var redan 50 000 biljetter sålda till första konserten den 4:e juli
så istället var jag bland första att få biljetter på lördagen istället. Så nu har man perfekta sittplatser och kommer se
jättebra!!! LÄNGTAR TILL DEN 5:e juli!!! HE'S THE BOSS!!

På jobbet idag har det varit tråkigt och jobbigt, speciellt med vår tekniker och en annan vad han nu e för nåt,
som ska försöka lösa ett problem vi har med en axel på ett don som inte blir rätt. Inte konstit med det idiotiska sätt
vi bygger det på. Helt tömd i skallen iaf på utfrågningar..

De finns bara en sak jag tänker på... *jobbigt*, e räd att samma sak sker igen....

CIAO!

                                                                                              THE BOSS
image8