Blablabla

Skriver ju inte här alltför ofta, utan lägger kanske upp en  musikvideo istället.
Vet som sagt inte vad jag ska skriva.

Kan ju säga att har läst minst 20 böcker de senaste 3 månaderna och de sista var
Twilight Sagan på engelska,
Jag är helt kär i Twilight :P
Senast idag läste jag ut Andreas Carlsson självbiografi Live to Win som var riktigt bra och lättläst.
Ska påbörja en thriller imon som jag fick i födelsedagspresent för några veckor sen, kommer ej ihåg
titeln på boken bara.
Jag har som ni kan se en väldigt skiftande smak. Jag läser i princip ALLT :)

Jag längtar efter julledighet nu, ska vara ledig i 2 veckor. Kommer bli skööönt!
Börjar med att åka till Tallin Estlands huvudstad, dagarna innan Julafton.
Ska bli kul har aldrig varit där tidigare, men mina morföräldrar kommer ju från
Estland så de är ändå ett måste att se lite utav var ens rötter kommer ifrån :)

De blir 6:e landet jag besöker i år och det sista haha :)

Har ju varit i
Brasilien Natal Pipa,
Tyskland Kiel,
Frankrike Paris,
Thailand Phuket,
Danmark Köpenhamn
och skall åka till Estland Tallin om ca en och en halv vecka.

Inte illa pinkat va för en som jobbar heltid :)

Nästa år i April åker vi också iväg, men än säger jag inte vart ;)
Men de är väldigt nice, blir antagligen två länder på samma resa!

Som sagt lever o reser nu medans man kan o har råd o spara ihop.

Sen har vi mina två älsklingar Lilly & Musse, mina små kissemissar som är charmigast i världen!
Lilly är 7 månader och Musse blir 5 månader på Julafton.

Här är en bild på de tagen för 2 månader sen. Har inte orkat lägga in några nya bilder än på datan.

Lilly är en Helig Birma och Musse är Hälften Dvärg Norsk Skogskatt och andra halvan okänd.



CIAO!

Längesen..

Jag skrev här,

vet inte vad jag ska skriva heller....

men istället lägger jag upp min favoritlåt för tillfället! :)



CIAO!