Mörker

Mörket sänker sig..


Torsdag kväll och jag känner mig totalt utmattad!
De senaste dagarna har vi haft så mycket att göra på jobbet, alla ordrar ska ju ut nu
innan ny månad infaller. Är helt slut i kroppen, fast det beror ju inte bara på jobbet.
Har ju tränat också, hade ett uppehåll på två veckor och det märks direkt.
Mina vader har världens träningsverk, känner mig som en 80 åring när jag ska röra på mig!
Har faktiskt tränat på gymmet sen januari i år, känner mig riktigt stolt  faktiskt som inte gett upp
utan fortsatt gå dit även om det en del dagar varit tungt. Sen har jag ju haft tre 2 veckors
uppehåll under tiden. Men ibland är det bra för kroppen att få vila också..

Om två dagar är det 1:a december, tiden sen i sommras tycker jag har sprungit iväg i alla världens
hastighet. Nu är de mörkt ute redan vid kl 16. Om det är dåligt väder så tidigare. Jag gillar mörkret, det
blir så mysigt på något vis och jag somnar bättre haha. Men jag blir tröttare än tröttast under höst/vinter
halvåret, skulle vilja gå i ide precis som björnarna och massa andra djur. Människan är ju faktiskt
också ett djur, så det är inte direkt konstigt om vi är trött under denna tiden. Får tända massa ljus
hemma så man blir piggare! :)
Fast de bästa av allt hade ju varit om man varit utomlands nu!

GOTTA KEEP ON DREAMIN'

image3
Vill tillbaka dit!


CIAO!


             


New start!

I'm Back..

Sitter i min soffa nu och har väldigt tråkigt, kom att tänka på min blogg jag har.
Det var verkligen jättelängesen jag skrev här. Det kanske ser ut som om jag inte skrivit
någonting alls med tanke på att det bara finns två inlägg innan detta, men så är inte fallet!
Saken är den att jag har tagit bort 17 stycken gamla långa inlägg, jag kände att de var gammal
historia som inte behövde stå här nu. Jag börjar om istället, men har som sagt behållt två
inlägg för att det just är en stor del av mig som personlighet.

Snart är det december och åren bara rusar iväg känns det som!
Juletiden är på ingång, inte alls min favorittid på året, hade helst vill spola fram dagarna så man
kan slippa det..

Om dagarna är det bara jobbet som gäller, ett ställe som jag inte direkt stortrivs på om man ska vara ärlig.
Försöker hålla ögonen öppna för något annat, men allt nuförtiden kräver minst 100 års erfarenhet eller
världens utbildning när det gäller jobb. Inte direkt en fördel för mig som inte har gjort något annat än att jobbat efter gymnasiet. Sen har jag inte någon lust att ta världens lån för att utbilda mig. Tur att man ändå har jobb då kan man ju plugga på distans de ämnen som man finner intressanta. Får väl se vad jag vill göra :P
Kan man inte bara få vinna drömvinsten eller något?

Nej nu ska jag se på dumburken!


CIAO


                                                                            image2