Resfeber igen!

Då har man bokat en ny resa igen hihi, får så lätt resfeber
och jag antar jag börjar bli för bortskämd med resor.
Men man får ju faktiskt passa på medans man kan och har råd att resa.
Sen vet man ju inte vad som sker in the future.

Vart vi ska är hemligstämplat fram till samma månad vi åker, dock är det inte
i år :)

Vi i Paris den 30 maj-09


CIAO!


Fredagsmys!

Sitter här i soffan med Lilly liggande i famnen och surfar på nätet.
Lyssna på Dead By April på Spotify och Lilly har vart jättelugn sen jag satte på dom.
Innan höll hon på att leka med ett kvitto som en tok, vilken rolig katt man skaffat sig.

Ska göra tacos snart och sen ikväll blir det Idol och en film som heter The Haunting In Connecticut
som är än rysare baserad på verkliga händelser :) Me like! Hoppas den är bra...



Nej nu ska jag väcka R som sovit lite så vi kan fixa mat.

CIAO!


Proppmätt!

Sitter här i soffan och är fullproppad i magen, jag & R gjorde hemmagjorda
hamburgare tidigare och det är ju hur gött som helst ;)
Så nu svullar man och väntar på att se på Idol som startar idag,
Det är ju nu som andledningen till att titta på Idol är.
Se alla personer som verkligen tror de är grymma på att sjunga men
som låter värre än en groda med halsfluss ;)

Uppdatering på filmerna vi såg i helgen, The Strangers som ju var baserad på en verklig
händelse var rätt bra, väldigt läskig i början, mot slutet tappa den lite av spänningen
men heltklart sevärd.

Sen såg vi ju också Dead Silence som regissörerna som gjorde Saw filmerna
hade producerat men den var inte ens i närheten av den sjuka klass som Saw innehåller.
Alldeles för lam, inget måste att se.

Bokat tid hos frisören i slutet  av månaden med så man kan bli lite fin i håret:) Längesen nu!
Imorgon blir vårt lilla hjärtegull 4 månader :D

På husses ben trivs man ;)


CIAO!

Fotboll eller skräckfilm?

Okej såhär är det, Sverige spelar kvalmatch inför VM mot Ungern.
Men jag ogillar starkt förbundskaptenen Lars Lagerbäck, tycker
han borde avgått för längesen.
Och igår hyrde jag och R 3 rysar/skräckfilmer och 2 thrillers :)
Så vet inte om jag ska se fotbollen eller på filmerna,
jag älskar fotboll men jämt med samma personer i starelva är det
inte roligt att titta på, dom borde ta in alla yngre förmågor istället.
Göra nåt nytt landslag.

Var så längesedan man såg lite skräckisar, kollade alltid på sådana
när jag var liten, var min favoritgenre då :)

Så det blir nog till att se på dessa två filmer ikväll om inte matchen då är intressant.



DeadSilence.jpg dead silence image by Bleeding_Hate

Ska bli spännade och se hur sistnämnda filmen är eftersom det är han som regisserat
Saw filmerna som har gjort den här med...

Have a nice evening!