2

I'd do anything for you...

Lunchtime at work!
Känns lite segt att vara tillbaka på jobbet efter ledigheten, det känns inte ens som om man
har varit ledig. Direkt blir man inkastad i arbetet, här är det alltid stressigt.
Jag stör mig enormt mycket på att man inte får tillräckligt betalt bara för det man kan och den kunskapen
man fått under den tiden man jobbat. Dåligt! Skulle ha fått ett tillägg på min lön från denna månaden, med några hundra kronor men det stod det inget om på min lönespecifikation så får väl ta mig ett snack
med chefen om det inte kommer nästa månad heller. Jag vill hitta nåt annat jobb, men vad? Hm..

Idag är det en speciell dag, min mamma fyller år samt min pappa..
Ska fira mamma i eftermiddag och även min ena bror som fyllde år i torsdags.
GRATTIS Mamma!

Även 2 utav något annat med idag :)

Nope det var väl vad jag hade att tillägga för tillfället.

image66

CIAO




 


Kommentarer
Postat av: Helena

Också trött på mitt arbete, vill med ha annat jobb... men vad!? Man blir tokig...

Postat av: Anonym

Har gjort det nu...

2008-04-02 @ 21:15:45
Postat av: maria

Så fin bild :)

2008-04-10 @ 15:47:51
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback