Hagel

- I need to tell you...

Okej, jag kom hem från jobbet för ca 20 minuter sen, känner mig helt tömd på energi.
Har ju blivit Planeringsombud för Carr gruppen (min grupp) på jobbet.
Nu är det jag ska som ska planera upp arbetet och vilka ordrar vi ska prioritera
hålla koll på komponenter m.m. På ett sätt känns det jobbigt men på ett annat sätt bra.
Jag har mål och jag skiter i vad som krävs för att nå dom. man måste börja någonstans
och jag tror på mig själv att jag klarar av det!

Annars så händer det inget speciellt, ute har det haglat, var helt underbart väder på
förmiddagen och nu är det grått och regnit. Varför ska aprilvädret alltid skifta
så himla mycket?

Nu ska jag göra mig lite middag :)

image88

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback