Happy

- It feels like I'm in heaven when I'm around you!


Okej lite uppdatering på det senaste som har hänt...


I torsdags så var jag grymt duktig och bytte från vinterdäck till sommardäck på bilen!

Första gången i livet som jag gjorde det. Var ju inget svårt alls, men det hade nog blitt lite
struligare med en större bil med större däck som hade vägt mycket mer.
Men nu sitter däcken på plats iaf, hatar vinterdäck..

Helgen var lugn, med mys, god mat och lite utfykt med Hjärtat :)
Gick runt Kungälvs fästing, kollade på motorcyklar och bilar m.m.

Idag är det riktigt varmt ute, ca 20 grader, så ska strosa ner med min älskling och handla
glass på eriksberg på triumfglass, Yummie!

Är så GLAD nu va!!! Går inte att beskriva känslan i ord...
Jag är lycklig, vad konstigt det känns att säga så, men så är det :)

Nej nu ska jag dra mig till glassen :)

CIAO!

image84


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback