Helgen som gått

- Drömmen om en tid...

Jaha så var måndagen snart över, känns skönt det ogillar måndagar, men tisdagar är även
de lika sega, så jag ser inte fram emot imorgon heller!

Men tänkte återberätta lite om helgen som gått, var på bio i fredags och såg 21, handlar om
ett gäng ungdomar som pluggar på MIT som blir korträknare och åker till Las Vegas på helgerna.
Typisk amerikansk film men den var faktiskt bra.

I lördags var de lungt, käkade middag hos hjärtats mor och med hennes kille o så,
mycket gott och väldigt trevligt :)

Sen igår var det slapptime samt lite promenad på ett av mina favoritställen i Göteborg, gick längs kajen
vid Eriksberg.

Trying to catch your heart is like trying to catch a star!


 

Älskar denna låten, man blir glad av den på nåt sätt! Dock synd att videon e kass kvalitet.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ända sedan jag var barn så har Eriksberg varit min favoritplats i stan. Åker ofta dit!

2008-04-14 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback