Åka hit o åka dit idag.

- You melt the ice with you warm heart..

Vaknade för en halvtimma sen, måste vart halvt i koma inatt eftersom jag inte brukar sova så länge.
Nu har man blivit förkyld med efter den onda halsen som fortfarande spökar lite.
Väldigt störande eftersom jag vill kunna gå och träna på gymmet :(
Hoppas verkligen jag kan gå dit imorgon!

Idag blir de lite åkandes med min "vispen", kallar min lilla bil så :)
Först ska R och jag åka till besiktningen med hans bil, en gammal saab, så får
hoppas att de inte anmärker på någonting. Men jag kör min bil med dit för efteråt
så ska vi till hans mamma i Kungälv och ställa Saaben på parkeringen där, och då ska
vi tvätta den om det nu inte regnar såklart. Sen ska den stå där, bli fotad och läggas ut
på blocket för att säljas.
Därefter blir det att köra till gymmet, som jag får hoppa idag då eftersom halsen fortfarande
inte är riktigt bra, men R måste ju träna såklart :P
Så under tiden han är där åker jag hem till mig och kollar läget, hämtar med mig en film med
jag tänkte se med han ikväll som heter Loves Dictionary med Jessica Alba =)

Så ikväll sen blir det bara myskväll med tacos och filmtajm! ;)




CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback