Blivande sambo =)

- Just kiss me!


Kom hem från jobbe för cirka en timma sen, är helt slut efter denna arbetsveckan.
När jag är trött blir jag väldigt lätt grinig, ledsen och mycket mer på en gång.
Men nu är det helg, vilket känns otroligt skönt!
Fast denna helgen blir det en del att stå i för imorgon går R flyttlass hem till mig.
Vi flyttar nämnligen ihop :D
Det känns helt rätt, sen så är också hans lägenhet mögelskadad och den doften som
kommer utav mögel sätter ju sina spår på allt. Kläderna luktar nåt så otroligt illa! :/
Så imon kl 8 hämtar jag min bror som skall hjälpa till med de tyngsta möblerna
innan han själv börjar på sitt extrajobb. Rs jobb är sjyssta och lånar en större
bil som man kör gods i annars.
Så det blir till att komma i ordning i min lägenhet med allt sen i helgen, skall försöka
ta det lite lungt med emellanåt.



Ikväll blir det tacos och mys :)

Vad sker hos er?

CIAO!

Kommentarer
Postat av: i

Svårt att säga! Kan du gå ner i splitt har du bra höfter annars kan det vara svåtatt säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback