De blev natten!

- My angel...

Nu ligger jag här i Rs soffa med hans duntäcke och surar lite över filmen som jag hyrde,
dvd skivan hackade nämnligen massa :(
Det var Derailed jag hade hyrt, den verka ju bra men fick bara sett 40 min sen orka jag
inte med hackandet längre. Så senare under detta dygn skall jag åka till Hemmakväll
och fråga om de har nån annan skiva som inte hackar eller om jag kan få hyra nån
annan film utan att behöva betala.

Måste väl lägga mig snart, vänder alldeles för lätt på dygnet.
Halsen gör ondast på kvällarna, det e jobbigt.
Ute regnar det, stod ju att de skulle bli värsta regnvädret men
än så länge verkar det lungt, i alla fall här ute på Hisingen.



CIAO!

Kommentarer
Postat av: Domapn

Ja den filmen är ju bra kolla min blogg xoxo Dompan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback