Gårdagens suprise!

- You're the best!


Igår blev man ju som sagt överraskad till fullo av R, först fick jag en riktigt fin blombukett,
sen blev man utbjuden  på resturang, vi åt på Texas Longhorn som bara har en massa
goa kötträtter till bra pris =) Amerikansk stil! Hade aldrig ätit där tidigare såblev jätteglad.
Jag åt lammfilé med vitlökssmör och pommes, innan som typ förrätt åt vi nacho chips med
3 olika såser :) Hur gott som helst!




Därefter så överraska han mig med bio och vi såg The Love Guru.
Den var dessvärre inte så bra som man hade hoppats på, lite
halvbra skämt men inte så mycket mer faktiskt, men men
skönt att komma ifrån tv soffan för en kväll i alla fall.

Sen blev det bara hem och bums i sängen, jag var helt slut efter veckan som varit så somnade väl
på direkten.

Tack R för en helt underbar kväll! <3






Nu ska man plocka och packa inför det stundande som ska ske :)
Var på gymmet förut med, helt död i rygg och armar.. men men de känns ändå
bra att man tränar så flitigt.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback