P.S I Love You

- Tears of joy!


Jag har precis sett färdigt på en helt underbar film som kom ut på dvd/hyrfilm idag!
Den heter P.S I Love You den var så fruktansvärt bra, mycket skratt och många tårar.
En kärleksfull film om att tappa fotfästet, släppa taget och lära sig älska.
En ny favorit hos mig inom genren kärlekskomedi/drama.
Till och med hjärtat tyckte den var jättebra, fast han sa " Det var nog den sorgligaste film jag sett",
naaw stackarn..Hehe men kul att han gilla den med.

Handling:  P.S I Love You, är en romantisk komedi baserad på en roman med samma namn.
Holly Kennedy har träffat sitt livs kärlek i den glada, spontana och kärleksfulla irländaren Gerry.
Så när Gerry blir sjuk och dör står Holly helt handfallen. Men det visar sig att Gerry har haft en
plan och skrivit tio brev som levereras en gång i månaden, på olika fantasifulla sätt, till Holly för
att hjälpa henne med sorgen och vidare med sitt liv. Varje brev avslutas med " P.S I Love You".


SÄGER BARA SE DEN!!!!!!!

Godnatt/ Ciao! =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, den skall jag se!

2008-08-22 @ 19:40:53
Postat av: Helena

Har hyrt filmen idag och skall se den ikväll. :D

2008-08-29 @ 09:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback