Rastlös

- Life isn't easy..

Är fortfarande sjuk typ, halsen ger inte med sig direkt, inte blev de bättre av att envisa
jag som trodde jag var kry igår gick och tränade med hjärtat. Halsen blev värre.
Men eftersom jag aldrig är sjuk så har jag svårt att hantera det med att bara ta det lungt och
vila halsen och den infektion jag har.
Störande är dock att man förlorar så mycket pengar på att vara sjuk från jobbet, men vad ska
man göra när man inte e kry?

Sitter nu och surfar på nätet, läser lite bloggar.
Var och handla lite glass jag tänkte äta senare ikväll.
Hoppas verkligen jag blir bättre tills helgen i alla fall.
Ska bli en lång biokväll med älsklingen på lördag, först ska vi se
 Hancock kl20.45 och därefter kl 20.30 Arkix X - I want to believe.
Får hoppas båda filmerna e bra :)

Nu ska jag snart väcka R som ligger o sover..

Har ni sett någon annan människa som sover såhär med armarna under huvudet?

My precious!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback