Stress!

- I wanna hold you close and never let go!


Lunchtime på jobbet, jar är så sjukt trött på detta stället.
Det är bara stress och ännu mer stress.
Anstränger man sig och är flitig så får man bara mer att göra hela tiden
dock aldrig några tack.
Jag bryter ihop snart om det inte blir lugnare, igår var mitt humör bland de värsta
på länge, blev ledsen för minsta lilla grej. Panik får man av allt.
Önskar man kunde vara på en ö någonstans så långt ifrån allt man kan komma.

Tränar flitigt gör man om kvällarna också med R, börjar gå riktigt bra nu.
Man känner att musklerna blir starkare och att kroppen formas :)

Snart så sker "det" =)

Och förresten är så nyfiken på imorgon, R ska överraska mig med nån middag ute, men jag vet
inte vart, hmm?

Och är inte den här killen bara helt klart bäst?!


Usain Bolt från Jamaica, nuvarande olympisk mästare på 100m och 200 m med 2 slagna världsrekord!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback