Besök på jobbet

- Du är allt jag nånsin önskat...


Kom precis hem nyss efter att uträttat lite ärenden nu på förmiddagen.
Först var jag på jobbet där jag hade möte kl 10.30 med min chef och personalchef.
Sen stanna jag där en timma och prata med mina arbetskamrater.
Åkte sedan till Bergakungen och hämta biljetter jag bokat till på fredag på
Jim Carreys nya film Yes Man. Kan ju hoppas att den är hyffsad.
Annars väntar jag på att filmen Australia ska ha premiär.

Nu sitter jag i min kära soffa igen och kollar på Oprah, som idag handlar
om bipolärt syndrom eller enklare sagt mano depressivitet. Intressant faktiskt
då jag tror jag har en baknt som lider av det här, men som ännu inte
fått en diagnos av några läkare/psykatriker m.m.

Senare blir det gymmet  som vanligt...

Bara en vecka kvar till julafton nu, tror jag ska ta och bränna en cd med lite julsånger nu :)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback