Dagena händelser

Låg som sagt och läste i Svensk Maffia samtidigt som jag kollade lite på Oprah.
Där kunde man ju inte undgå att bli hungrig av Sandwicharna som dom gjorde där.
Handlade nämnligen om dom godaste sandwicharna i USA.

Sen vaknade R vid halv 4 så vi bestämde oss för att åka till gymmet då, har ju inte varit
där på två veckor eftersom man var förkyld m.m.
Det var segt idag, gick på löpbandet i raskt tempo med uppförsbacka typ 20 min
och sen körde jag lite rodd 1,5 km. Därefter kunde jag inte göra så mycket mer för jag har
en Ganglion på insidan av handleden och den började verka så in i nordens.
Fan ta doktorkärringen jag träffa tidigare i höst som sa att de försvinner och att det
inte är nåt. KUl att ha en hård knöl som värker.

Så åkte man hem och nu har jag suttit i ett härlig bad ;)

La in lite bilder med från Rs mob som är tagna i oktober, november, har ju ännu inte visat mitt hår
när det e klippt :P. Hade i alla fall långt hår innan en bit ner till mitten av ryggen.
                        

Plattat =)

Kass bild men mitt egna hår oplattat :)


CIAO!

Kommentarer
Postat av: nela

åå tack så mycket. ska länka dig oxå! =) fin du var i håret... visst blev man hungrig av orpah idag! kram kram

Postat av: nela

ja, jag ville åka till subway o käka. haha =)

2008-12-02 @ 21:21:41
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Helena

På andra bilden är du jättefin i håret.

2008-12-02 @ 21:57:43
URL: http://helenarhedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback