Hemmafru , inte min grej alltså!

- I wish for you to be happy!

Idag har har jag tvättid så har sprungit upp och ner mellan tvättstugan en del.
Jag verkligen hatar alla sysslor som har med ett hem att göra.
Jag är helt borta i sinnet när det gäller husliga sysslor.
Laga mat kan jag väl , men det är såååå tråkigt.
Städa är bland det värsta jag vet, småpyssla och dekorera, plocka m.m.
Det är konstigt egentligen min syster och mamma har helt
sinne för stil, kläder, färger, pyssla, sy gardiner/kläder  m.m.
Jag kan knappt trä en symaskin, var sämst på syslöjd i skolan så
hade trässlöjd istället.  Jag har inget intresse alls för att pilla o ha mig.
Visst gillar jag snygga kläder, men när man går i blåkläder
hela dagarna på jobbet så blir det att man inte bryr sig om att handla
så mycket nya kläder.

Likadant andra som gör om i sina lägenheter, eller kan pyssla i en trädgård.
Jag kan knappt få en krukväxt hemma till att leva!
En morgon när jag vaknade för två årsedan så hängde en av växterna utanför
krukan, antar att den hade hoppat och försökt ta sitt liv! Så dålig är jag på
att ta hand om dom, Men sen dess har jag skött de helt ok.

Men till slutsaken, jag kommer nog aldrig kunna bli en riktig hemmafru,
det är verkligen inte min grej. skulle få spader av att vara hemma hela
dagarna och passa barn , städa, laga mat o pyssla. Nej usch...

Hoppas jag blir mångmiljonär så kan man skaffa typ hjälp till sånt om det
skulle behövas haha :) :P

Såhär kommer ni ALDRIG att se mig!


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du får anställa mig. ;P

2008-12-18 @ 16:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback