JULAFTON!

GOD JUL PÅ ER ALLA!

Jag och R ska upp till mamma och mina syskon om en timma,
blir att äta lite där samt julklappsutdelning.
Därefter åker vi till Rs familj i Kungälv för mer mat och paket :D
Fullt upp! Första julen som det blir så mycket för min del.

Jag och R har gett varandra våra julklappar redan och utav honom
fick jag en röd bikini som blir bra att ha till Brasilien samt ett par
grodfötter :D HAHA.
Av mig fick han en mp3 och en blender!

Nej nu ska jag ta på mig och snygga till mig.

Ha en trevlig dag!




CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

hoppas du haft en underbar dag gumman!

Postat av: Nela

hej! det har varit perfekt idag =) sov så gott gumman

2008-12-25 @ 00:52:13
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback