Kanske..

Vinden har vänt nu, pratade med min handläggare på försäkringskassan
idag och ska tala med han imon förhoppningsvis löser allt sig och jag får mina
utbetalningar som jag ska ha sen. Men det är inte klokt hur mycket papper
som man skall fylla i och frågor man ska svara på.
Herregud, att vara sjukskriven, typ bara för ca 2 månader är fan värre än
att begå ett brott. Men jag ska ju tillbaka till jobbet efter jul & nyår så
känns skönt att slippa på FK sen.

Var på gymmet tidigare, körde på crosstrainer och cyklade, kommer garanterat
ha världens träningsverk imorgon! Men det är de värt!

Nu sitter man själv igen då som vanligt om kvällarna eftersom R bara jobbar nätter.
Tittar på Hells Kitchen, tycker Gordon Ramsey är så sjukt rolig och bra!

Imon ska man kanske gå på Jul på Liseberg, med hjärtat och C med sin tjej.
Hoppas det blir av!

Varit inne och pillat lite på Taaz.com, haha inte så bra men kul o bara testa.
Brunett & blåögd istället för mitt vanliga, rödaktiga hår och melerade/gröna ögon.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

hahaha faaan va snyggt med håret! testa =) kram kram hoppas du haft en bra dag



=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback