Mellandagar

Har inte haft ork att skriva här o har egentligen inte det nu heller, men tänkte
bara göra en kort update på vad som varit.

På julafton då så var vi ju hos mamma o mina syskon först, i julklapp där fick
jag En synonym ordbok på svenska som jag hade önskat mig och två pocket =)
Jag älskar att läsa. Fick en sådan droppe med som Unicef säljer. Samt ett läppbalsam.
Sen åkte vi till Rs familj/släkt och där var det världens julbord typ, jag gillar ju inte julmat
så för mig blev det bara köttbullar, korv och skinka. Där fick jag dvdn P.S I Love You,
min favoritfilm detta år! Så fick jag ett läppglans med.

Annars var det jättetrevligt att vara hos båda våra familjer :D

Igår åkte vi en liten sväng men allt var ju stängt, hämtade biljetter till biofilmen Australia
som vi ska gå på imorgon. På kvällen åkte vi hem till C och såg på lite filmer som var sådär.

Nu har jag precis kommit hem från gymmet och ska hoppa in i duschen men den är
upptagen av R just nu.

Blir en lugn kväll idag!


CIAO!


Kommentarer
Postat av: nela

hej! tack så mycket. jag fick massa grejer. kommer knappt ihåg. men den bästa klappen var nog en kudde. äntligen slipper jag knutar i axlarna på morgonen =) jag såg du idag föressten. från fönstret, jag är hos mamma nämligen hehe =)

LÄGG UPP BILDER! <- - - ORDER! haha =) kram

Postat av: Nela

hej! jag har redan addat dig. har du inte sett? kram

2008-12-28 @ 10:11:23
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Nela

jag e inne nu =)

2008-12-28 @ 22:03:14
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback