Så gick det sen..

Vaccinationen gick bra, dock var det värre att hitta parkeringsplats mitt på dagen i stan.
Heden var fullt men så åkte jag till Lorensbergparkeringen och där fanns det plats
som tur var eftersom kungsläkarna ligger på avenyn.

Sen var det över till Hisingen på förhör, det gick väl bra förutom att ingen av
de på bilderna var lik dom som jag såg när brottet skedde. Lite trist.
Haha det roligaste med förhöret var att polisen skrev allt på data, han spelade
inte in det på en bandspelare och han skrev så långsamt, med ett pekfinger på varje
bokstav!

Sen åkte jag en snabbis förbi allum där jag köpte en blå långärmad tunika på Gina Tricot
som jag tänker ha på julafton med röda leggins och en röd scarf till, så man ser lite julig
ut så passar det bra ihop med Rs nya rutiga skjorta han köpt som är rödblåvit.
Gillar att ibland ha lite utmärkande kläder så man inte ser ut som alla andra.
Sen är det inget märkvärdigt heller. Lite avslappnande skön klädsel att ha på sig.
Man måste ju få plats med allt gott man får att äta på Julafton ;)




Så vad ska jag göra nu då?

I alla fall ha en trevlig kväll med er!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

god morgon! =) haha vilken rolig bild =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback