Soffpotatis!

- Come to me...

Har legat i soffan i några timmar nu, surfat runt på bloggar och kollat på Heroes,
är lite sen med att följa avsnitten, är på säsong 2 nu bara, ska se andra avsnittet
där. Kollade på Heroes första säsongen vid förra julen och i januari i år, men
sen dess har jag inte sett något. Men den är så jävla bra den serien så jag måste
ju fortsätta titta :)

Ska väcka R om en timma och sen får man fixa sig något att äta innan vi åker till gymmet.

Annars händer det inte allt för mycket...



CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

hahahaha vilken rolig bild. fick mig ett gott skratt =) jag är nästan soffpotatis...springer runt o plokar o städar lite samtigt som jag surfar runt lite. vilka bloggar kollar du? puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback