The City!

Nu har äntligen Whitneys serie The City börjat :)
Håller på och tittar på andra avsnittet, jag älskar verkligen Whitney, hon är så
down to earth och så vacker!
I The Hills så var Lauren och Whitney mina favoriter.
Ska bli så spännande och följa hur det går för henne nu i New York.
Och Jay killen hon mötte från Australien är ju bara för charmig att lyssna på.
Älskar Australiensisk dialekt.



Snart ska jag väcka min älskling och sen blir det till att sola och försöka gymma,
har världens träningsverk bara efter 8km promenad igår kring härlanda och delsjön.

Imon är det nyårsafton och då blir det faktiskt middag hemma hos mamma med
R och mina bröder, syrran ska ut nånstans.

Kommer nog bli trevligt.


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback