The weekend!

- Där du andas, där du älskar där vill jag leva min stund på jorden!

Så här har alltså helgen sett ut...

Fredag: Jag och R var på bio och såg Vi hade i alla fall tur med vädret igen, och den var helt okej.

Lördag: Vi åkte på en liten tur till Alingsås där vi promenerade omkring och tittade i små fina butiker.
Var även inne på det nya köpcentrat Storken som de byggt. Fast affärerna är ju desamma som
i alla andra köpcentrum. Sen åkte vi och träna, dock utan energi för alla ställen vi tänkte
äta någon smörgås på var stängda. Hemma blev det tacos och så kollade vi på filmen Mamma Mia
som jag tycker var helt okej, gillar abba låtarna. Kanske lite långdragen.
Och så kollade vi på första ARN filmen som jag inte hade sett, också en okej film, men inte mer än så.
Sen är det väl annorlunda för dom som har läst böckerna, men dom har inte lockat mig
trots att jag är världens bokmal.

Söndag: Legat i soffan halva dagen , tittat på Ice Age 2. Åkte en sväng till backaplan, ville försöka
hitta en ny bikini till Brasilien resan, men det är ju ingen större chans att det finns bikinis
nu när det är vinter. Åkte till triumf och åt glass *yumiie*
Såg färdigt på ARN den andra filmen och den var med okej, tror inte jag skulle se filmerna
en gång till. Undra om det kommer en tredje film för böckern är väl en triologi?

Jaja, så börjar ännu en vecka av oro nu, men men snart är det jul, kan väl hoppas vinden vänder
och glöden får fart igen!



CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback