Vaccination & Förhör!

- Take me now or lose me forever!

Vaknade med hemsk huvudvärk idag som fortfarande sitter i, har tagit två tabletter
men dom verkar inte hjälpa. Det känns som om jag har huvudvärk jämt nuförtiden
så fort man råkar tänka eller oroa sig lite för mycket så kommer värken, helt sjukt!

I alla fall om en liten stund ska jag åka till stan och till kungsportsläkarna
och ta min andra vaccination av Havrix, kan ju vara bra och göra det nu när
man åker om typ lite mer än en och en halv månad.och är jag inte fan av sprutor,
men det går nog bra.



Därefter ska jag till en polisstation på förhör, då jag är det enda vittnet till ett inbrott tidigare
i Augusti i år. Var grannen till där R bodde då innan vi flytta ihop som hade inbrott.
Så ska bli intressant, undra om jag kommer få kolla på bilder eller något sådant.
Skumt att det är så många månader efteråt också.
Jag minns när jag och min vän blev rånade på våra mobiler, då kom en komissarie hem till mig typ
bara två veckor efteråt med bilder som jag fick kolla på.
Men det är väl olika, dom kanske har fått nåt spår.



Nej nu ska jag ta på mig och fixa till mig lite :)

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

hejsan. oj, lycka till på förhöret! =) rättegång e värre! haha. sikken biff din kille e då, hihi. du föressten, hoppas din huvudvärk försvinner. igår hade jag värsta migränen heeeeela kvällen o vaknade med samma idag :( christoffer var på apoteket o köpte både panodil o bamyl till mig som tur e =) såg du the hills i lördags?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback