Varför så trött?

- I'll be the one...

Jag är helt sjukt trött, vaknade först 10.35 och ögonlocken ville bara slå igen så jag lade mig på
soffan i vardagsrummet oc halvsov en timma till innan jag orka gå upp ocu hålla mig vaken.
Fattar inte hur jag kunde vara så trött idag?

Pisseväder är det ute med, som vanligt.
Men idag är det 10 :) Något bra iaf!

Har ätit frukost med, det blev två mackor och pepparkakor med mjölk haha.
Håller ni inte med om att det är så, om man tar en pepparkaka så vill man bara
ta en till och en till. Så gott!

Nej nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa i Svensk Maffia, riktigt intressant bok. Den rekommenderar jag.




CIAO!

Kommentarer
Postat av: Nela

ja, det gör vi =) haha, ded med pepparkakor. tar man en, så måste man ha en till, och en till o en till osv haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback