Vi hade i alla fall tur med vädret igen!

Starlight starbright, the first star I see tonight
I wish I may, I wish I might,
have the wish I wish tonight!

Känner mig lite halvt seg, hade jätteont i halsen inatt när jag skulle sova
När jag vaknade var man lite täppt i näsan igen, det känns som om
förkylningen som var förra veckan inte riktigt släpper. Jobbigt!

Lite senare blir det att ta sig till gymmet och sen ikväll så ska jag och
R gå på bio för tredje gången inom loppet av en vecka ;)
Vi ska se Vi hade i alla fall tur med vädret igen och förhoppningsvis så är den
lika rolig som ettan Vi hade i alla fall tur med vädret som kom för typ 30 år sedan.

Nu ska jag äta lite lite vörtbröd och pepparkakor till frukost!

CIAO!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback