2008

- I can't stop thinking..

Så var det ett nytt år då, gjorde inget speciellt igår, var uppe hos mamsen och
åt med mina bröder, det var trevligt!
Ser inte fram emot imorgon då man skall jobba igen, fy o bläää :(

En sak, jag kan inte sluta tänka och undra över är varför?
Hur kan man som person ändra sig drastiskt på bara en dag typ över
vad man tycker om en annan människa?
Säga massa saker som får en att tro på den personen, att allt är bra, bara
för att sedan hugga en mitt itu utan att ens våga säga det direkt till en, utan
skicka ett fegt sms och radera en totalt ur ens liv typ.
Hur kan man "ljuga?" och säga att man är lika ledsen som en själv och sen ja, bara sådär, Inte känna alls?
Jag fattar verkligen inte det? Räckte det inte med de som skedde förra året?
Förtjänade jag verkligen att bli behandlad som om jag vore ingenting, var jag så hemsk att
jag inte ens kunde få ett riktigt samtal. Seriöst, vad är det för fel på vissa?
Jag hoppas så in i norden att en viss person verkligen skäms över det dåliga beteende!
Tänk att jag kan tro så fel om personer, till och med det som verkar vara riktigt vettiga, mogna, bra människor
även dom är lika fega. Mitt hopp om att tro gott om människor börjar dö ut...

image43


Hm, vad ska man hitta på idag?
Kanske ska läsa lite eller se på Heroes, finns inget sådär direkt jag är intresserad utav att
titta på tv. Inget vidare väder ute heller, rått och kallt.
Miss Julie kommer hem ikväll i allla fall, hoppas man får pratat på msn med henne en stund =)


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback