Back to work

- Sometimes all you need is yourself!


Första dagen på jobbet efter 11 dagars ledighet, kunde inte börjat bättre....
Det första jag gör är försover mig!! *Panik*.
Hade på något sätt lyckats få min mobil som jag använder som alarm att
hamna under mig när jag sov, så alarmet har antagligen gått igång men
stängts av direkt. Fattar inte hur mobilen hamnade i sängen dock??
Väckning var satt  på kl 05.20 och jag vaknar som tur är själv 07.54, tittar på mobben
och tror jag ser dåligt för jag är nyvaken men klockan var alltså fem i åtta.
Rusar upp ur sängen, slänger på mig mjukbyxor och tröja, springer in på toaletten
borstar tänderna och rusar ut till bilen, skrapar framrutan fort som f*n och kör i 130km/h
till jobbet, stämplar in 08.13. Rekordtid ju haha :P sen var man ju helt död när man kom fram!
Skönt är i alla fall att många fortfarande är lediga från jobb, så det var väldigt lungt idag.

Kom hem 16.45 och sen dess har jag bara surfat och nu ser jag på tv och skriver här.
Har inte så mycket att säga för tillfället :P
Är så trööööööött *gäääsp*

image44



CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback