Canneloni Macaroni

- Ödet?

Tisdag, tråkig dag men mer lyckad på jobbet, igår hade jag nämligen världens otur med i princip allt
som hade med mitt arbete att göra. Idag gick det finnemang! Dock var det bara väldigt segt, speciellt
timmarna efter lunch fram mot 3 tiden.
Men så gick jag efter halv tre och tog mig ner till gymmet!
Körde hårt på crosstrainern idag, och det gick riktigt bra faktiskt, med tanke på att jag inte vart
där på nästan två veckor för att jag inte kännt mig helt kry.
Åkte hem sen ock la mig i ett varmt härligt skumbad :D

Nu ligger jag med laptopen i knät och bara slappar, så skönt!

Längtar till nästa helg då ska jag fira min underbara stumpa Juliette som fyller 20 år! :D
Dock fyller hon den 11 feb men vi firar den 9:onde.

Har en hel skön låt som jag lyssnar på om och om igen haha, som jag hörde på 10 klassiker klockan 10 i förra veckan. Den heter Canneloni Macaroni och sjungs av Lasse Holm, kom nån gång när jag var född på 80talet.


Här e den, dålig kvalitét på videon men ändå störtskön! haha


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback