Denna dagen..

-  Look what you've done!


Idag skall jag träffa min vän Juliette, först inne i stan där vi ska äta kinamat *yummie* och sedan
ska vi hem till henne och se på film m.m. Ska bli så skoj! 
Har aldrig varit hemma hos henne tidigare så det blir intressant.
Försökte hitta dit med bilen i onsdags, lyckades väl inte. Kom från fel håll.
Så jag kommer åka bussen , dom har ju sagt att de ska bli skitdåligt väder idag.
Underkylt regn m.m. men just nu ser de faktiskt hyffsat ut ute.

Snart hoppar jag in i duschen.  Kanske uppdaterar senare ikväll om dagens händelser.

Förresten så kommer jag nog missa både JVM hockeyfinalen mellan Sverige- Kanada och Barcelonas match mot Mallorca :(
Kan ju hoppas Julie kanske kan gå med på att se något utav det?

Ha en bra dag med er!



CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback