Denna dagen

- I've walked so far, I've fought so hard
Nothing more to explain ,I know all that remains
Is a piano that plays..



Det känns som om det är mörkt hela dagen, i alla fall när man tittar ut genom fönstret
och regnet bara öser ner! Känns inte som vintertid, snarare höst. Trist.

Så var det första gången på över ett år som jag jobbade Caten idag.
Där var jag i lite mer än ett år innan jag hamnade i Carren.
Kändes faktiskt riktigt bra att vara där igen, nu är det annorlunda, fick talat
ut om det förflutna dåliga influenser som var med en arbetskamrat där.
Fick höra lite positiva saker med, kändes skönt!

Efter jobbet var det gymmet som gällde, sprang 30 min på crosstrainern och gick 20 min
powerwalk på löpbandet. idag gick det dock lite trögare än i tisdags, men man kan
ju inte alltid vara på topp eller hur?

Annars, idag är det 3 år sen jag träffade en person sista gången.
Har sett människan på avstånd men inte pratat eller så.
Tiden går så fort! Hm lite jobbigt är det faktiskt, varför är personen i fråga
t vungen att vara så känslokall och hård?
Vem vet  hur lång tid det tar innan man möts igen om de nu sker..
O nej det är ingen gammal kärlek eller något, ifall ni undrar.

Tog mig ett bad för en stund sen, så skööööönt!
Låg och läste Frihetens Pris en jättebra bok!

Nu blir det till att slappa framför tvn eller surfa lite...

" What will be, will be"


I can see you ;)
image55

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback