People

- Ger man av sig själv blir man bara alltid bränd...


Har inte orkat uppdatera mig här på några dagar.
Orkar inte göra det det nu heller egentligen.
Känner mig psykiskt utmattad!
Men får ta mig i kragen och göra ett litet ryck i min blogg..

Ibland undrar jag varför en del människor kan vara så "kalla"?
Först är personer jättetrevliga och sen bara blir dom som en Dr Jekyll & Mr Hyde.
Skiftande, hur ska man då veta vad man egentligen betyder eller om man ens är intressant
hos personen i fråga och då tänker jag i både relationer till vänner eller någon flört/kärlek m.m.
Kan inte folk bara vara raka och säga ärligt om det inte är intresserade av att umgås med
en längre. Det hade varit så mycket lättare då, iställer för att man själv ska gå och grubbla
och undra om man har betett sig eller sagt/gjort något fel?

Jag är en sådan person som alltid ger av mig själv, men får inget tillbaka.
Jag kanske borde sluta vara så hmm.. "givmild".
Men jag är uppfostrad till att vara snäll och eftersom jag själv också alltid
blivit behandlad illa och vet hur sårad man blir av det, kan jag själv inte med
gott samvete bete mig som ett svin mot folk.
Men vem vet en dag kanske jag lär mig av alla "elakingar" och blir likadan, kanske
är det de enda sättet att överleva i dagens samhälle.
Du skalla vara så egoistisk som det bara går? Eller?

För tillfället mår jag sådär, men så är livet, upp och ner.

Igår var det match i Italienska Cupen, Inter mot Juventus, en hyffsad match där
Inter först ledde med 2-0 som senare skulle utjämnas till 2-2. Vad höll Inter på med?
dom spelade ju oavgjort mot Juve i höstas, hur blir det nästa gång ska Juve vinna då?
Ryktas om att Mellberg skall till Juve, hm intressant..

Ikväll spelar Barcelona :)

Imon fredag så sköööööööööööööönt!

Här en en helt underbar låt av Pink Dear Mr President.
Ni har säkert hört den, men har ni verkligen lyssnat på texten?
Jag kan inte mer än hålla med till 100% i hennes åsikt om George W Bush.






CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback