Serie A

- Think of me..


Idag såg jag på en film på nätet som jag hört ska vara väldigt bra, The Notebook heter den!
Handlar om en man och en kvinna , där mannen läser en kärlekshistoria för kvinnan som
inte har något minne av det som hänt. Vill inte säga mer, men jag rekommenderar den.
Jag måste säga att jag håller med om att den är riktigt bra, så romantisk film.
Äkta kärlek på hög nivå. De k'änns så orättvist att det bara är på film kärlek är så vackert och de rätta orden
samt handlingar sägs. Olycklig kärlek varvad med lycklig, suck..

I wish life was like the movies, well sometimes..


Nu har jag hoppat mellan tre serie A matcher där andra halvlek börjat..
Matcherna är Torino-Livorno, Lazio-Genoa samt mitt Inter mot Siena :)
Där Inter leder med 1-2.
Inter matchen har jag precis lyckats få fram genom att streama den från någon kinesisk sida.
Så nu ska jag se den lite mer, även om jag hoppar mellan kanalerna tv4+ o tv4 sport där
de andra två matcherna spelas.
Känns så skönt att Seria A är tillbaka igen! :)


image40

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Helena

Den fimen är bra.
Kan även rekommendera If Only med Jennifer Love Hewitt. Massa kärlek och sorg. Jag kunde inte hålla tårarna borta.

Postat av: Isabelle

Helena: Okej får ta och kolla upp den någon gång :)

2008-01-13 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback