Tuff start!

- In uno oculorum tuarum!

Yet another day is finished.
Började dagen med att vakna med världens huvudvärk :(
inte så trevligt, och utan huvudvärkstabletter så tog det ca 4 timmar innan den försvann.
Just nu på jobbet är det segt, som alltid men ändå skoj, har en sån rolig person som jag
jobbar med. Hela tiden massa skämt!

Kom precis hem från jobb och gymmet. Är totalt slutkörd i hela kroppen nu..
Har inte varit på gymmet på ca3-4 veckor, trodde jag skulle göra uselt resultat
ifrån mig när jag sprang på crosstrainern idag. Men det gick galant, körde med motstånd
och i hyffsat tempo utan att känna det dära " nu vill jag lägga av". Det var bara att bita
ihop, man vill ju nå ett mål, man måste sätta upp ett mål med sin träning, annars
blir det nog svårt att träna. Jag själv vill ju gå ner ett visst antal kilon till, då e jag rätt nöjd.
Det borde ju funka med rätt kost och motion, precis som det gjorde förra året.
November och december månad var jag inte mycket på gymmet dels för att jag ville spara
ihop plustimmar samt att jag hade något förkylningsvirus i kroppen, som inte bröt
ut men som gjorde mig helt uttmattad av ingenting.
Men nu känner jag mig FIT FOR FIGHT igen! :D
Nu kör vi så det ryker!


Måste hitta något att äta nu, min mage kurrar ihjäl.

image13


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback