Äntligen Semester!

- Nothing else matters..

Nu sitter jag på jobbet och det är lunch, väntar bara på att klockan ska bli 12.30 då jag ska
stämpla ut och min semester äntligen börjar!!
Den är så efterlängtad... Skall bara ta det lungt i 3 veckor  nu!
Tråkigt är bara att man första veckan på semester typ blir gräsänkling, men man får väl hitta på nåt skoj
ändå. ska ju träffa stumpan Julie förhoppningsvis :) Var längesen nu!

Igår bestämdes  lite andra roliga saker som färdiggjordes idag, men det berättar jag om en annan dag.

När man kommer hem sen, eller jag kallar R's hem för mitt hem typ eftersom jag praktiskt taget bott där
i två månader nu. Skall lägga mig och läsa då i "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson, har lite
mindre än hälften kvar att läsa, har inte haft så mycket tid för läsning på sistone. De kan jag ta o göra nästa vecka
i och för sig, har ju köpt en del böcker så..

Ikväll sen blir det bara myskväll med hjärtat :D



Nej ha en trevlig semester på er!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback