Bruce Springsteen!

- The sun will always shine, when you're around!

Idag mår jag väl sådär faktiskt, var ute på afterwork i slottskogen igår med en del på jobbet.
Perfekt väder och glatt humör hade alla samt dricka. Vilket resulterade i en mer onykter version
av mig vilket sker en kanske sådär nån gång vartannat då eftersom jag i princip aldrig brukar dricka.
Men kul hade jag i alla fall. R var också ute på en liten afterwork så idag är båda han och jag rätt slutkörda
i både kropp och själ.

Om ca en o en halv timma skall jag och R träffa mamma och min syster på stan unför Ching Palace och
äta kinabuffé. Har dock ingen större matlust, men lite kan man nog knö i sig ändå. Sen så blir de promenad
bort till Ullevi där jag mamma och syrran skall se The Big Boss BRUCE SPRINGSTEEN!



Ska verkligen bli jättekul och vädret kunde inte vara bättre, får verkligen inte hoppas de kommer någon
regnskur..

Nej nu ska jaf fixa mig lite och sen väcka R som sover bort lite bakfylla :P

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback