Gräsänka

- My heart beats like a drum...

Gick upp 04.15 imorse eftersom man skulle köra killen och hans två vänner till flygplatsen.
Var inte så skoj eftersom man hade vaknat och legat sömnlös två timmar innan dess, med
halsont och huvudvärk. Men upp kom man till slut.
Var på Landvetter kl 05.15 och lämna av dom, så nu är man Gräsänka en vecka typ,
R kommer hem på söndag kväll igen, och då är det hans födelsedag! :D
Får ju hoppas hjärtat har det kul i Prag i alla fall.

Bild över Prag med alla dess broar.



Åkte hem igen till Rs lägenhet och la mig och somna om till klockan var 11.45 då jag gick upp
och började plocka ihop mitt pick och pack för att åka hem till mig, första gången man typ ska
va hemma här i några dagar på ca två månader, känns väl lite sisådär eftersom jag ogillar min
granne ovan mig så mycket för hon går verkligen som en mammut.

Kom hem för en halvtimme sen efter att ha varit på banken och satt in sparade pengar och
handlade lite på willys också eftersom min kyl och frys är helt tom.

Nu ska jag bara slappa med en bra bok...

CIAO! / Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback