Har tjejer inget annat intresse än kläder & utseende nuförtiden?

- Han som får mig le när allt känns mörkt..

Nu har jag suttit och ögnat igenom ett antal bloggar, majoriteten överlägset består ju bara utav tjejer
som skriver och nästan alla bloggar handlar om en och samma sak Mode, kläder, väskor skor, smink m.m
Hur tråkigt är det egentligen inte att bara lägga upp bilder på kläder som man köpt eller vill ha?
Finns det verkligen inget annat att skriva om, vart har den vardagliga fantasin och tankeställarna försvunnit?
Inte kan man väl bara gå omkring hela dagarna och tänka på utseende och att försöka synas och höras
så mycket som möjligt?

Själv skriver jag hellre om roliga saker eller grubblerier eller vardagliga ting än att hela tiden skriva om
dagens outfit som en sisådär 10 000 andra bloggar gör. Vsst vardagliga saker kanske inte är så skoj heller
att läsa om men ändå. Det känns som att de flesta tjejer försöker härma toppbloggarna som skriver om mode.

Själv hade jag tyckt det varit roligare om mer tjejer skrivit om sport t.ex.. Eller är det så få som verkligen
tycker det är kul med kanske fotboll eller hockey..
Eller varför inte rekommendera böcker, något som ger en mer intellektuell stimulans för hjärnan? :)

Måste finnas tusen andra saker folk kan skriva om eller hur?

Några som har några bra bloggar som man kan läsa där det inte står om vad man har köpt för
nya kläder idag, får jättegärna rekommendera dom till mig.


CIAO!

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller med dig, trött på dessa modebloggar.

2008-07-12 @ 14:51:36
Postat av: Helena

Eftersom jag gillar foto så läser jag ju mest fotobloggar. :) Något du är intresserad av?

2008-07-13 @ 12:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback