Miss Julie

Det blev inget avkopplande med bok, istället träffade jag söta miss Angelina Juliette :)
Var så längesen vi sågs! Var kul att få prata lite strunt med henne.
Först var vi på Allum en sväng där hon provade en body och chinos men det satt sådär
hon e ju så liten och nätt. Själv blev det inget provande för min del, jag måste börja träna
innan jag ens tänker prova ett klädesplagg igen. Men ska ju börja träna
stenhårt från och med nästa vecka då hjärtat ör hemma igen och ska bli min typ Personal Trainer!
Kommer bli riktigt kul men hårt tror jag.

Julie och jag landa hemma hos mig sen där vi kolla lite bilder från när jag var i Thailand, Phuket Karon
tidigare i år. Eftersom hon jobbar varje vardag på ett café så går hon upp kl 04.00 på morgonen så
hon vi åka hem rätt tidigt, men har haft en riktigt trevlig eftermiddag!

Nu ska jag försöka läsa lite då, hehe...


Julie förra året med blå linser, visst är man avundsjuk på hennes fina lockar? :D


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback