Piercings

Kom precis o tänka på hur många det är som piercar sig nuförtiden.
Liksom varför egentligen?, visst är det fint att ha ett smycke i naveln men ALLA passar
inte att ha det. Det värsta är nog när killar har piercing där men som tur är finns det
inte många killar som har det.
Sen tungan många är piercade i tungan, men till vilken nytta. Egentligen är ju smycket bara mest
i vägen och det syns ju inte heller. Ibland undrar jag om det bara är för att de anses porrigt som
folk skaffar sig det, som om det skall vara någon hjälp när man utför oralsex. 

Jag ska inte sitta här och framstå som nån ängel, jag har också haft piercing i naveln, men
den växte ur och jag har även haft piercing i tungan, båda gångerna jag skaffade piercings
var det på impuls, inget jag alls planerat. Egentligen ville jag bara känna hur de kändes att ha dom,
Som sagt nu har jag inga piercings  utan bra örhängen men de duger gott och väl.

Istället har jag 3 tattos, kanske lägger upp de på bild här någon dag...

Här är en gammal bild från jan 2006 :P


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback