Slutkörd!

- Dream a little dream of me!

Jisses vad trött jag är, den senaste månaden på jobbet har typ tagit kål på mig,
Blir bara tröttare och tröttare och ännu så återstår en vecka till att jobba innan 3 veckors
semester. Hur ska man orka, när jag redan nu grinar illa på morgonen över att behöva
gå upp ur sängen?

Idag var jag och R på gymmet, han provade där första gången, ska börja träna med mig i slutet
av juli så de ska bli riktigt kul men helt slutkörd blev jag där idag. Kommer lätt ha rejäl träningsvärk
imorgon :P

Gött att det är fredag imon i all fall och på lördag är det dags för mig mamsen och syrran att inta
våra platser på Ullevi för att se Bruce Springsteen :D *wiiiie* Har väntat så länge nu hehe.
Vädret för helgen ser ju riktigt bra ut med, bara idag var de ju över 30 grader ute!

Nej nu ska jag krama kudden!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback