Snart så..

- Because of you..

Nu börjar jag blir riktigt trött på jobbet, bara två dagar kvar till och sen är det äntligen dags för semester!
Blir tokig om jag inte får komma ifrån det stället snart, vi har inte ens haft någon ventilation
så man blir ju bara mer trött av syrebrist med.

Måste också bara säga att Bruce Springsteen konserten i lördags var så jävla bra!!!
Han är verkligen KUNG!

Jag mamsen och syrran satt på riktigt bra platser så man såg bra mot scenen och vi hade inga
framför oss :) Är dock skitsur på mig själv för att jag inte tog med mig digitalkameran
hade kunnat zooma in perfekta bilder på Bruce. Så typiskt!
Tog bilder och filma lite med mobilen men dom är de ju ingen vidare kvalitét på :(
Men ändå tur att man har minne som en hårddisk, de är verkligen ett minne för livet!

Längtar som sagt till min semester, lite tråkigt är dock att R som också börjar sin semester nästa
vecka åker till Prag i en vecka, så ska agera taxi åt han och hans vänner till flygplatsen och sedan
för hämtning när de är hemma igen om de nu kommer hem. Hjärtat kommer hem på sin födelsedag
och förhoppningsvis kommer min beställning från USA fram i tid tills dess.




Nu ska jag sova!

CIAO!/ Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback