Heldag med Julie

- I miss You!

Vaknade kvart över åtta imorse, pigg som en mört.
Har fått lite annorlunda dygnrytm den senaste månaden..
Tog mig en sväng och sola 10 min på kristinedal.

Idag ska jag ha ungefär en heldag med min lilla stumpa Juliette!
Var 2 veckor sen vi sågs eller något..
Blir tacos till middag och massa godis lite senare, med antagligen
skit festivalen (melodifestivalen) på tv. Fy sjutton vad kass den är, så extremt
många dåliga artister. Hade de inte räckt med att ha 10 hyffsat bra bidrag
som det var förr i tiden? Men men de blir ju oftast att man tittar ndå som
sagt om man verkligen inte har något bättre för sig.

Måste städa i ordning lite här hemma nu, så det ser hyffsat ut.

Min tankar flyger till andra sidan jordklotet, hoppas resan gick bra för dig..

Nej ha en bra dag med er!

Sötaste Julie!!!!!!!!!!!!!!
image63

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback