Om ca elva timmar flyger jag till Phuket! :D

- Baby love

Kom precis hem från jobbet, gick tidigare idag, kändes så bra att stämpla semester ut!
Äntligen ska man iväg!

Dock nåt mindre kul är att jag knappt sovit inatt och vaknade redan halv 4 och kunde
inte somna om :(
De värsta är att vi landar på kvällen i phuket så känns dumt o sova på planet, lika
bra o ställa om sig där med nattsömns direkt. Men får vila efter de serverat frukost
kring halv 4 tiden på morgnen on the plane, kanske tar nån timme o försöker sova
om det går. Har då varit vaken 24 timmar liksom, hur ska jag orka? :/

De som är mest jobbigt är att jag inte kan skicka sms till en person som jag ska träffa där
imon när vi landat och kommit till hotellet. Det står ej levererat i leveransrapporten.
Funkar ej att ringa heller eftersom man stängt av numret för inkommande samtal.
Får bara hoppas personen kommer ihåg vad vårt hotel heter som är The Best House.
Men jag e så nervös tänk om nåt har hänt??

Är på helspänn....

Men vi säger goodbye to sweden nu och så hörs vi kanske där nere eller när jag är hemma igen!

Hoppas ni får det bra här hemma!

Vi flyger med Tui Fly igen:D
image72


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback