Regnet bara öser ner!

- Cause you're all I want, you're all I need, you're everything!


Sitter i min säng under täcket och kurrar =)

Var och solade och på gymmet mellan 11.30-13.00, kändes riktigt skönt när man var färdig
idag, blev halvtimma crosstrainer samt en halvtimma powerwalk med varierande lutning.
Kör mest på förbränning nu, sen blir de till att bygga på muskler!
Tränade även lite situps och armhävningar när jag kom hem, sen blev det
direkt in i badrummet med boken Män som hatar kvinnor och ett varmt avkopplande bad!

Känner mig lite halvt om halvt trött, kom inte i säng så tidigt igår ändå som jag hade hoppats
på, dock berodde det på att jag satt och läste i ovannämnda bok, som är riktigt bra +
att jag fick agera chaufför åt några bekanta som skulle in till stan för att festa.
Men somnade till slut och vakna vid typ 10.15 imorse!

Ute så ösregnar det, har gjort det sedan igår kväll, jävla skitväder!
Nu är det inte långt kvar tills man slipper ifrån tråkiga Sverige vädret.. :D

Ska läsa lite mer i boken nu, sen måste jag städa, urk, men man vill ju inte komma
hem från semestern till ett bombnedslag :P

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback