Training

- If I ain't got you, I ain't got anything...


Då var äntligen segaste måndagen över.
Kom precis hem från gymmet, där jag körde fullt ös i en och en halv timma idag.
Först 30 min crosstrainer sedan 60 min powerwalk med varierande lutning.
Känner mig så duktig! Är dock knallröd as usual i ansiktet, de nästan bränner.
Imon blir det nog styrka, typ bröst axlar och lite rygg. Får se, nån dag ska de bli det denna
veckan i alla fall.

Känns som om dagarna fram till man åker går hur låååååångsamt som helst.
Vill ÅKA nu ju!!

Träffa en på gymmet, som jag prata lite med. Han var precis hemkommen från Thailand,
men han är dock där ett halvår eller mer varje år. Fusk att han kan ha det så!

"Det gör ONT en stund på natten men inget på dan"....

image65


Jobbigt! I can't wait...Kan man inte snurra fram klockan åtminstone en vecka?


Nej nu ska jag nog sova, känns som om jag har ett hav av grus i ögonen..

CIAO!

Kommentarer
Postat av: maria

Japp, det är jag. Haha, ne ingen fara, jag tycker inte heller att det är speciellt kul att titta på damfotboll. Däremot att spela, det är en annan femma :)
Nje, har inget sådär riktigt favoritlag, har du det?

Postat av: maria

Okej :) Ha en bra dag du med!

2008-03-04 @ 09:12:47
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Thereze

Jag vill också åka utomlands, vart som helst, bara till värmen :)

2008-03-04 @ 11:38:51
URL: http://thereze.webblogg.se
Postat av: Isabelle

Thereze:
Jag förstår det, vem vill inte vara utomlands=)
Ska jag packa ner dig i min väska?

2008-03-04 @ 11:48:06
URL: http://isabelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback