Tvätt, Män som hatar kvinnor & The Hills

Då har man tvättar färdigt och torkat allt för ca 30 min sen.
Känns gött, imon ska jag nog börja packa lite, måste hämta upp resväskan
från källaren bara.

Medans jag sprang upp och ner mellan tvättstugan så började jag
läsa i en bok av Stig Larsson som heter "Män som hatar kvinnor"
finns fortsättningsböcker på den sen. Verkar vara en riktigt bra och spännande
bok, får se om jag får mer tid över ikväll för att läsa lite.
Ska nog se på andra chansen ändå även om jag helst vill bojkotta melodifestivalen.

Såg precis på ett avsnitt av The Hills på MTV, så jävla bra serie! I love Lauren and Heidi.
Någon mer än jag som kollar på The Hills? =)

Börjar känna mig lite seg och trött nu, så jag hoppas verkligen jag får sova något
denna natten.

Ska kolla på Inter sedan, dom fyller ju hundra år imorgon så ikväll spelar de
med Perelli i guldtext samt att de ska ha ett firande efter matchen, men de lär
man väl inte få se på tv, eftersom de ska visa Real Madrids match efteråt.

Have a nice evening!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Kul att du tyckte om artikeln :)
Jag o killen flyttade isär för en månad sen så nu är jag friiiii :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback