Vänner

- My heart beats a little faster when I think of......

Så har man äntligen slagit sig till ro och denna gången i sängen min :)
Kom hem från jobb och gym efter 4 tiden, körde en timma fullt ös på crosstrainern
idag, 8,5 km 600 förbrända kcal..
Väl hemma blev det ett bubbelbad för att mjukna o slappna av.
Sen åt man och nu sitter jag här och msnar, vilket inte sker alltför ofta nuförtiden!

Blev lite ledsen för en stund sen när jag fick höra att ännu en vän som inte mår/mått
alltför bra psykiskt också legat inne en sväng. Hade två vänner för två årsen som låg
inne på psyket. Jag blir så ledsen, att de ska gå så långt att man hamnar där.
Tur man inte behövt det!

Jag har inte så många vänner, men jag har hellre få riktigt nära vänner än flera ytliga.
Vänskap är något värdefullt man bör vårda ömt.
Kärlekar kommer kärlekar går men vänskap består!

image69

Gosh I miss you sooooooooooooooooo much!

CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback